AUTENTIFICARE






Am uitat parola
Ajutor

GHIDURI DE UTILIZARE A PORTALULUI PREVINS şi ÎNTREBĂRI FRECVENTE

 

Ghid utilizare platformă pentru elev      Ghid utilizare platformă pentru formator/consilier

Ghid utilizare resurse educationale digitale clasa a 4-a       Ghid utilizare resurse educationale digitale clasa a 5-a

 

 

Cu ce trebuie să fie dotat computerul meu pentru ca portalul să funcţioneze în condiţii optime?
În primul rând trebuie să aveţi browser Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer şi Flash Player (descărcaţi de aici http://get.adobe.com/flashplayer/).
Totodată, sunt necesare plugin Flash şi plugin Java.
  

Cum mă pot loga în portal?
Folosiţi numele de utilizator alocat şi parola aferentă. Dacă nu cunoaşteţi numele de utilizator, trimiteţi un mail la adresa previns@software-educational.ro sau un mesaj prin intermediul formularului din pagina Contact. Vă vom transmite numele de utilizator în cel mai scurt timp posibil.
 
Care este parola contului meu?
Parola iniţială este identică cu numele de utilizator. Recomandăm să modificaţi parola la prima logare pe platformă. 
 
Ce pot face dacă nu reuşesc să mă loghez? 
Mai încercaţi o dată asigurându-vă că aţi tastat corect caracterele parolei dvs. şi că nu aveţi tasta Caps Lock activă (în cazul în care ştiţi că parola dvs. nu conţine caractere de tipar). Trimiteţi un mail la adresa previns@software-educational.ro sau un mesaj prin intermediul formularului din pagina Contact, pentru a solicita ajutorul echipei tehnice.
 
Ce pot face dacă am uitat parola? 
Trimiteţi un mail la adresa previns@software-educational.ro sau un mesaj prin intermediul formularului din pagina Contact, pentru a solicita ajutorul echipei tehnice. Vă vom transmite noua parolă în cel mai scurt timp posibil.
 
Mă pot loga pe portal de la orice computer?
Da, folosind numele de utilizator alocat dvs. şi parola aferentă acestuia.
 
Se pot loga mai multe persoane pe portal de la acelaşi computer?
Da, cu condiţia ca logarea să nu fie simultană.
 
Care este limita unei arhive ce poate fi încărcată ca ataşament în secţiunea Resurse?
Nu există limită, însă cu cât arhiva este mai mare, cu atât încărcarea ei ar putea dura mai mult.